2009/06/27

Pierzchała & Olejnik - bakstejdż

**********************************************************************************************************************************************************************
No więc... ładnie Kiełbaska o głosy prosi! - trzeba kliknąć i wpisać 4-literkowy kod, coby pomóc dziecku wygrać ipoda. Ażeby wygrać ipoda, muszę być na 6 miejscu (a jestem na 7), także zachęcam do głosowania (raz dziennie, do jutra włącznie) i rozsyłania linka znajomym. Okropnie dziękuję za pomoc ^^ tak jeszcze tylko dodam, że cwaniaczkowanie z neostradą i zmiennym ip działa, ale za to się wylatuje także błagam - proszę bez takich.
**********************************************************************************************************************************************************************
Wszystkie opóźnienia w aktualizacjach sponsoruje gofresh do spółki z chłopem, a każdy wie, że chłopy to zuo. Krótki spis wydarzeń... Była sesja z Magdą i Martą, które wczoraj dowiedziały się o tym, że zostaną uczennicami najlepszego liceum w Pabianicach. Zatem na razie wrzucam wyłącznie bakstejdż, bo prócz 2 zdjęć właściwych nie tknęłam nic, bo przecież kiedy.
Magda-buc ze statywem na szczotkę

Iza-buc-fryzjerka

no naprawdę się wczuły

może to Iza, może to maybelline

tes jestem na jednej foci!

Maria 'Filip z konopii' Kiełbasa - już jej chyba na zdjęcia nie zabiorę

gej jeden i gej drugi (a gej trzeci wczoraj wrócił z Bułgarii!)

Były także zdjęcia w studio u Adriana, a modelowała Izabela. Cośtam wyszło, ale nadal nie mam czasu się za to wziąć, bo gofresh. Natomiast wczoraj były jeszcze Paula i Sandra, parowo, w polu i zza paluszków. Nad nimi właśnie pracuję. W poniedziałek hybrydyzacja - ja focę Ewelinę, a ona mnie. No i Iza mnie też, no. No i lubię zupkę babci Feli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz