2009/10/13

na panią Chylińską

Jak byłam mała to się jej bałam. Jak zobaczyłam teledysk do 'Kiedy powiem sobie dość' to najzwyczajniej można mnie było nią straszyć. No jak byłam mała to tak ogólnie bałam się wszystkiego co czarne, mroczne, a Bon Jovi to był szczyt rokowości w moich oczach. A Metallica to już szatany jakich mało. No ale wracając do pani Chylińskiej. Każdy na pewno zna wcześniej wspomniany utwór - polecam, polecam:

Jak już trochę podrosłam to jakoś nigdy się tym O.N.A. nie zachwycałam, pewnie ze względu na to, że mało kiedyś słuchałam polskiej muzyki. Założenie jest takie, że żadne baby się do śpiewania rocka nie nadają. Chylińska jednak ma głos, któremu daję na to pełne błogosławieństwo. Pozachwycać się:





No i Chylińska solowo, odmieniona, spokojna, wydaje się, że już wyleczona z wariactwa. Ale nadal tak dobra jak zawsze.


I... ja nie wiem dlaczego, za jakie grzechy, odwaliła oto coś takiego. Taka, o, niespodziewajka. Matko kochano i stu milicjantów...


Pozostaje mi jedynie kochać ją za jej twórczość z przeszłości i uznać, że każdemu artyście może coś się kiedyś odbić.

5 komentarzy:

  1. Może chciała trochę więcej zarobić bo, np chce zrobić duży remont w domu...Wyszła z tego Reni Jusis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zalezy kto co lubi ;] mi tam ta piosenka sie podoba :D
    chylinska zmienila sie od ostaniej plyty, wystarczy spojrzec na jej wyglad zeby zrozumiec ze nie jest ta sama wulgarna nastolatka co kiedys. jest matka, dojrzala...
    i nie powiesz mi ze nie wyglada zajebiscie na tym teledysku ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety, straciła na tej zmianie wiele.
    nie piszę tutaj, jak widzisz, o tym jak ona się zachowuje czy wygląda a o jej twórczości, która zeszła na psy (w moich oczach oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  4. widocznie juz sie nie spelniala spiewajac rocka ;] ma wiecznie nagrywac rockowe piosenki skoro juz ja to nie bawi? ludzie sie zmieniaja... widocznie teraz miala ochote nagrac cos nowego, swiezego, pokazac sie z innej strony. z reszta jej ostatnia solowa plyta nie sprzedala sie chyba za dobrze,a z czegos trzeba zyc :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też prawda jak zobaczyłem ten nowy utwor to sie przezegnalem no to chyba wymóg wytworni zeby udezac w kluby bo na rocku juz sie nie zarobi, ale dzieki temu moze kto jej nie zna sięgnie po stare albumy

    OdpowiedzUsuń