2010/05/17

Beti!

Mój Internet jest bardzo powolny ostatnimi czasy, zatem komunikacja fotograficzna się zaburzyła i porobiły się takie zaległości... Oprócz dzisiejszej Beti mam do pokazania jeszcze Patrycję i Agę z tego samego dnia. Bo gdzie, jak nie na blogu? Backstage teledysku &innych też czeka w kolejce. No niestety, połączenie z siecią rządzi się ostatnio własnymi prawami. Wracając do Beti - stylizowały Natalia i Maranda. A ja oblałam Beti musztardą...





a, i pilnie sprzedam mojego cudownego pentacona 50mm/f1.8, jak ktoś chętny to zapraszam tutaj.

7 komentarzy:

  1. joł odważnie i z klasą. super.

    OdpowiedzUsuń
  2. cototo jest na rajtuzach? to pomysł stylistek, żeby je udekorować? cudowny detal *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. medusa: zachwycalysmy sie tymi rajtami z pol godziny z Maranda - przywiozla je, rzecz jasna, Natalia :) takie cudne blyszczadelka i od razu inaczej to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu pentaszka sprzedajesz? : P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem skąd wzięłaś modelkę, nie wiem jak to zrobiłaś ale jest pod wrażeniem. Pierwsze zdjęcie jest super, a reszta też bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń