2010/05/09

dwudziestyósmykwietnia - 4 modelki na raz

Jeśli chodzi o czteromodelkową sesję z Marandą, nauczyłam się bardzo dużo. Że nie można się spieszyć bardziej niż zwykle. Że nie ma co planować. Że nie bierze się czterech modelek do zdjęć w tak krótkich odstępach czasu. Że żeby robić zdjęcia, trzeba się najpierw trochę pouczyć. Okropnie dziękuję wszystkim za świetny dzień, Natalii za cudne sukienki, modelkom za cierpliwość, drugiej Natalii i Marzenie za wizaż, Marandzie za spokój, a Piotrowi za czytanie książki ;)
Poniżej tylko zdjęcia w sukienkach Natalii, na pokazanie innych stylizacji przyjdzie czas. Ale jeszcze bihajnd de sins.



Beti, Ola, Patrycja, Aga.





Jestem chyba w bardzo złej formie jeśli chodzi o zdjęcia, ale za bardzo mi z tym źle, żeby o tym pisać. Liczę, że do jutra cudownie ozdrowieję, jako, że przyjeżdża panna Medusa z dalekiego Krakowa, aby w końcu zrealizować Śpiącą Królewnę. Być może uda nam się nawet nagrać backstage, co byłoby fajną sprawą ze względu na fakt, że zdjęcia te (jeśli, do cholery, wyjdą) pokażę w lipcu/sierpniu.

16 komentarzy:

  1. mi się zdaje czy tam widzę jakieś 35mm/1.4L?! może i nie 35mm ale na pewno jakieś cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde albo bardziej 85mm/f1.2L! nieważne. ja to chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha z tego co wiem, to 50mm/f1.2L - tez kce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :O o jaaaaaaaaaaaa! mnie to jakikolwiek obiektyw Canona z czerwoną obwódką by zadowolił teraz :D ba, nawet jakikolwiek bez obwódki byle swój :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie z obwódką raczej nie potrzebny, ze względu na skromność korpusu mego :D
    dorobimy sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. 4,5 i 6 jak nie Twoje, reszta na +
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak widzę eLkę to się wkurwiam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bianka, marzy mi się sesja z Tobą, kobiety u Ciebie są taaakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. pani mruk: z Tobą zawsze, ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeja Patrycja ;o Skąd tyś ją wytrzasła :0
    Zdjęcia są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. to pewnie niedługo wrzucisz & inne modelki? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. inlullaajka: a Maranda załatwiła :D
    Paweł: no z tej sesji to wszystkie modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiektyw to 50mm 1.2L bo ma osłonę przeciwsłoneczną ES-78. Do 35tek L pasują osłony EW-78C a one mają takie wcięcia.
    Body to też ta pani ma piękne i nie chodzi mi tylko o aparat, ale patrząc na rozkład przycisków i wielkość LCD to może być tylko 30D lub 5D w obu wersjach. Obstawiam 5D.
    Ale może już dość tych onanistycznych dywagacji o sprzęcie bo jeszcze Bianka bardzo błędnie utwierdzi się
    przekonaniu że spada jej forma.
    Mnie tam przedostatnie lewe bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łooj i miałaś nawet Patrycję...! :) zazdrościm :D nie mogę się doczekać na koniec tych bajkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cacy:) A czerwoną obwódkę na obiektywach też bym chciał^^

    OdpowiedzUsuń