2009/08/25

ale kiiit

Za pół godziny przyjedzie mój kit, którego nie omieszkam jeszcze dziś w jakiś sposób wypróbować (pamiętaj: naładować canonowy akumulator!). Nie mogę się już doczekać Radomia. W ogóle to mam chcicę na takie niemoje zdjęcia. Takie pseudoprawdziwe, pseudoreportaż, pseudodokument... No ja nie wiem. Ja do końca się do tego nie nadaję, bo to trochę głębsze jest niż te moje focie, ale lubię próbować robić poważne rzeczy. Może dzięki temu czuję się doroślejsza? Mama wmawia mi, że ostatnio mówię jak psycholog. Wcale nie mówię jak psycholog, tylko jej się teraz jakaś nadinterpretacja włączyła i czuje się z tym nad wyraz fajnie. Zastanawiam się co będzie za rok, 3 lata. 5 lat. A na tę chwilę widzę ciepłe bezpieczne gry światła z cieniem.

Jutro do Warszawy, pochałturzyć. Przydałaby się kasa, przyznać trzeba. Muszę przejrzeć, co możnaby opchnąć na allegro, prócz książek do klasy maturalnej (ktoś chętny?). A tak przy okazji, może ktoś chce kupić PS3 w zestawie z perkusją do Guitar Hero? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz