2009/08/22

TES wkracza do akcji

Ałaaaaa, wszystko mnie boli. Nie lubię jeździć na rowerze, nie będę jeździć na rowerze. Ale głupi ma zawsze szczęście ;) Lubię czekoladę. Dziś zakupiłam kita bez stabilizacji obrazu, bo tańszy, joł. Jaram się radomskim air showem, bo chciałabym porobić jakiś może reportaż, samolot może jakiś.
Ale dziś mam inne zmartwienia - wziąćby się w końcu za sprzątanie domu. Zaraz ekipa Targowej Ekipy Sprzątającej w składzie ja i moja mama wyruszamy na bój z pyłem i kurzem. Natenczas mój pokój jest ubogi, ale wpadłam na pomysł go ufotoszopowania. No więc wymyśliłam sobie, że zrobię taki pseudokolaż, ale oczywiście za dużo chciałam i mi nie wyszło. Chciałam do tego swojego pokoju wstawić meble, ale, żeby to jakoś wyglądało, to musiałabym to umieć przerobić na 3D, a tego nie umiem :D No to... jak nie możemy sobie narysować, to wyobraźmy sobie, że to wszystko jest fajne!

1 komentarz:

  1. hahaha klimt krzywo jest XD i łóżko przezroczyste XD Izabela

    OdpowiedzUsuń